En snabb visit i Rimbo



Rimbo är ett litet samhälle utanför Norrtälje. Det bor ungefär 4 600 invånare i orten. Det är ett litet, växande samhälle, en håla utanför en småstad vid en storstad. Idag var antagligen första och sista dagen jag åkte dit.

Imorse vaknade jag klockan 05.45.  Inom en timme skulle jag befinna mig på Jarla trafikskola för att få en tre och en halvtimmes landsvägskörning. Lång tid I en bil.

Hur som helst så hamnade vi efter halva lektionen på fiket RImbobiten. Ett småstadsfik där man kan köpa sådana kulminariska mästervärk som mazariner, dammsugare och kanelbullar. Det du!

Sedan åkte vi tillbaka till Stockholm.

Har även suttit och snackat b-uppsats med Gustav och Nathalie idag. Bortsett från det har dagen varit händelselös.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAHA! min gamla universitetskamrat bor i Rimbo!

2011-05-14 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0