I Västernorrlands län googlar man på analsex

Jag sitter och skriver de sista artiklarna på sommarens upplaga av West och East Magazine. Bägge artiklarna handlar om fördomar. Den ena om fördomar om gotlänningar, den andra om fördomar om bohuslänningar.
För att testa en fördom om gotlänningar som väldigt promiskiösa använde jag mig av den inte helt vetenskapliga metoden Google Trends. Det är en sida där man kan se var i Sverige och i världen som flest söker på ett ord.

Uppenbarligen söker gotlänningarna oftast på ordet "sex" och i västernorrlänningarna är de som oftast googlar på ordet "analsex". Frågan är vad det är som gör att norrlänningarna är så sugna på stjärtknull. Jag har massor med teorier men jag vill väldigt gärna höra dina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0