Äntligen bättre och bilder för West Magazine

De senaste dagarna har varit überjävliga. Dels har det regnat, haglat, till och med snöat. För det andra så har jag dragits med feber, rosselhosta och noll energi. För det tredje har jag haft alla mina projekt.


För er potentiella nya läsare (yeah right) så håller jag på att ta körkort, gör världens bästa sommarmagasin och har en b-kurs i idéhistoria att ta hand om. För att inte tala om alla förberedelser till Irland.


Så jag har en lite överfull tallrik just nu. Å andra sidan så är det så jag gillar att ha det, i alla fall när jag inte är sjuk. Men igår så började jag må bättre och idag känner jag mig i stort sett frisk. Lite kli i halsen, men det är inte så farligt.


Utanför skiner änligen solen och om någon timme ska jag vara på West Magazines högborg och sommarens ledarbild.


Sedan bär det av mot stadsarkivet för att äntligen skaffa materialet till b-uppsatsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0