Allting är Eurovisions fel

Jag hade en plan. Det var en jättebra plan. Hela dagen var schemalagd. Träning, måltider, plugg, jag hade skapat tid för allt. Men det sket sig. Jag skyller på Eurovision Song Contests förutsägbarhet.


Igår satt jag i en lägenhet i Årstaberg och kollade på spektaklet. För att göra det lite intressantare beslutade vi oss för att dricka varje gång som det användes pyroteknik, rök- eller vindmaskin, när någon bar glitter, när det var transavarning på deltagarna, när det var en onödig människa på scenen, när det blev tonartshöjning och när det var en pompös ballad. Med andra ord så drack vi en hel del.


Så idag gör jag inte många knop utan ligger istället i min säng och kollar på film. Seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0