The return of the hundskit.

Under tidigare blogginlägg har jag uttryckt min avsky för hundägare som låter sina små kräck springa fritt. Nu har jag en anledning att återkomma till dem. Hundägare menar jag.

Hur kommer det sig att människor som till vardags lyckas göra sitt arbete, betala sina räkningar och vara någorlunda funktionella i denna postmoderna tid kan tappa allt sinne för rätt och fel när det kommer till sina fyrbenta bästa vänner?

De låter dem springa löst, tar upp hela trotteoaren och under vintern så skiter de i hundskiten.

Hur vet jag att de skiter i hundbajset?

Jo, för att nu när snön smälter så är det ta mig fan hundbajs överallt. Det sm göms i snö får mina skor att lukta illa. Jävla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0