The summer is here and the time is right

Det är först när vi förstört oss själva som vi kan återskapa oss till individerna vi vill vara. Det är genom att döda oss själva som vi kan återuppstå.


För dig som inte fattat det så snackar jag om att träna. Sommaren är här och plötsligt har jag tid att träna. Min fritid kan inte längre delas upp i sömn och arbete. Jag har helt enkelt inga frilansuppdrag, inget plugg och ingen obligatorisk läsning att göra. Det innebär att jag kan återgå till min rutin av att jobba på Sportshopen och träna.
I stort sett varje morgon sedan en vecka tillbaka har jag sprungit minst en gång varje dag. Och senare ikväll ska jag och Adam-bowties-are-cool bege oss till gymmet för att lyfta skrot.


Det handlar om att bli en ny, bättre, starkare version av sig själv. Bränna bort allt det överflödiga. Det är som att rensa hårddisken på datorn: tar man bort all skit så går det snabbare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0