Ny frisyr i Grebbestad

 

–      Du vet den där militärklänningen som en av tjejerna har på sig i vinjetten till Ensam mamma söker? Jag köpte den.

 

 

Kvinnan klipper brunetten som sitter i frisörstolen till vänster om mig. Den 20-åriga tjejen bakom mig frågar hur jag vill bli klippt. Jag förklarar, ger anvisningar och hon sätter igång. Bredvid mig fortsätter konsumentråden att komma?

 

–      Tycker din pojkvän om asiatisk mat? Det bästa köp jag någonsin gjort var att köpa en riskokare. Det blir alltid perfekt och lagom klibbigt.

 

Tjejen som klipper mig är söt, har runda kinder och plutmun. Det märks att hon är van vid att klippa killar vars frisyrpreferenser är något pinnhål över en crew cut.

 

–      Jag har köpt en hel del kläder på internet. Det finns hur mycket saker som helst där.

 

Frisyren är fixad, den ser okej ut. Jag betalar och vandrar ut i solen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0