Never go in to subway


Jag lovade mig själv att inte göra det inom den överskådliga framtiden. Men jag är vek och köpte min lunch på Subway. En chicken teriyakibaguett senare känner jag mig hemsk. Inte för att den massproducerade kycklingens skull. Jag skiter högtidligt i dess fortsatte existens, men det är en annan diskusion.

Men jag skäms för att jag har förtärt mat som knappt mättade, innehöll hela den dagliga dosen av kalorier och som inte smakade så där jättetoppen.

Jaja, nu forstätter jag att skriva opponering till morgondagen. Sitter på Kungliga biblioteket om någon känner för att lönnmörda mig. Jag har en jeansskjora på mig och ser fruktansvärt uttråkad ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0