Leaving

Först vill jag tacka skönaste Jennifer för en jättetrevlig födelsedagsfest. Grattis igen gumman. Se till att göra den här dagen till din personliga bitch.

Just nu städar jag lägenheten och packar ihop mina tillhörigheter. Imorgon går flyttlasset till Grebbestad. Jag hoppas på att få komma tillbaka till Stockholm någonting under sommaren. När vet jag inte, men planen finns där.

Det känns både sorgligt och roligt att behöva åka hem till Grebbestad. Sorgligt eftersom jag lämnar mitt vardagsliv bakom mig, alla vänner och underbara människor.

Men det känns även roligt. Tänk bara på att jag kommer att kunna gassa i solen, dra upp makrillar och njuta av sommaren i största allmänhet. I alla fall de dagarna jag är ledig.

Och så får jag ju inte glömma att jag får träffa den ultimata Grebbestad Eliten. Ni vet vilka ni är.

Nu blir det hem till bästaste Joakim för att grilla och vara somrig.

Mors

Kommentarer
Postat av: Annica

händer imorgon? :)

2011-06-11 @ 23:34:35
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: The Asshole

Imorgon, eller idag, så blir det flyttstädning, flyttning och allmän mobilitet som gäller. Själv?

2011-06-12 @ 08:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0