Havsbad, West Magazine och skandalboken 2011

Grebbestad. Dag två av sommarens självpåtagna exil i västkustens svar på Magaluf börjar med att en varg sliter upp en älg framför ögonen på mig. Jag måste ha somnat på soffan igår, slögloendes på National Geographic. Gårdagen spenderades med att packa upp de saker från lägenheten som jag behöver under sommaren, bära upp resten på vinden och att ta emot årets upplaga av West Magazine. Ett ord: såinihelvetejävlaskitsnygg!


Så här snygg är framsidan i år:



Och det är bara framsidan. Innehållet håller världsklass. Bortsett från mina intervjuer med Erik Hassle, September, Denise Rudberg och Tove Styrke så är magasinet fullproppat av andra sommarhärligheter. Ebba von Sydow gör ett gästinlägg och berättar om årets sommarmode, Harald Treutiger berättar om njutningen i att arbeta som skeppare och vi utreder dessutom varför man blir förälskad under sommarhalvåret. Lägg till grilltips, boktips, aktivitetstips, modereportage, härliga sommarbilder, drinktips och massa annat så förstår du varför jag är exalterad. Det här är det bästa numret vi gjort. Ingen tvekan.


Under eftermiddagen tog jag mig ut i Gullbringa med Rebecka "Fatso" Hagberg. Vi badade. Det var kallt och blåste, men man är väl viking. I och för sig en viking som skrek som en liten flicka när vattnet stänkte över knäna, men fortfarande en viking. 


Dagen avslutades med att tvätta tre veckors smutstvätt nere i föräldrarnas hus och somna framför National Geographic.


Som en sidnotering är det alltid kul att se sina vänner göra bra ifrån sig. Senast är det min gode vän Fredrik som gör ljud ifrån sig. Just nu är han en av medförfattarna till medieskandalkungen Michael Brinkenstjärnas kommande självbiografi. Eftersom jag vet hur in i helvete duktig Fredrik är så ser jag verkligen fram emot att ta del av boken när den kommer. Släng dig i väggen Bingo Rimér, detta är skandalboken 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0