Sköna skor

Jag gillar min mamma. Hon är bra. Idag köpte hon mig den snyggaste bröllopssviden till storebrors stora dag och de skönaste Doctor Martenskängorna. Jag gillar min mamma. Vi åkte in till Göteborg i morse och en halvtimme efter att Tiger of Swedenaffären vid Saluhallen hade öppnat var en marinblå ursexig svid inhandlad. Den är läcker. Jag är läcker. Jag är läcker i den.


På vägen hem besökte vi min morbror, drack kaffe och skvallrade lite. Gerd, min morbrors hustru, gav mig dessutom en present: ett par skor. Men det var inte vilka skor som helst utan mina allra första kängor. Se på bilderna nedan, säg aaaaaaw och inse att jag var en tuff liten gangsta redan som barn.


Peace out!!!



Mina första kängor!




Mina nyaste kängor!



Så här mycket har mina fossingar växt!

Kommentarer
Postat av: GERD

Ha ha ha!

Kul att du ville ha dem tillbaka ;-). Mycket stilig kombo och fotografiskt utförande. Nästa gång du kommer på besök kan jag hämta något annat från vinden ;-). Det finns mycket gamla grejer där!! kram GERD

2011-07-23 @ 17:02:47
Postat av: Cecilia

AAAAAAAAWWWWWW!

2011-07-23 @ 17:24:54
Postat av: iDa

Båda kängorna var ju snygga, men saknar foto på sviden! Föräldrar som sponsrar sådant åt en är underbart.

2011-07-23 @ 17:34:13
URL: http://idaeklof.wordpress.com/
Postat av: The Asshole

Bild på den ursnygga sviden kommer när den har sytts till för att sitta fantastiskt.

2011-07-23 @ 18:43:19
URL: http://adventuresofanasshole.blogg.se/
Postat av: Anonym

Detb är bara att ge igen kära son!!

2011-07-23 @ 23:29:17
Postat av: Sylwi

Du får mig att le!

2011-07-24 @ 08:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0