Machelvete!

Igår så dog min ibook helt plötsligt. I ena sekunden låg jag och tittade på Batman Begins. I nästa var skärmen svart.

Min första tanke var att batteriet var slut. Lite underligt i och för sig eftersom varningsskylten inte poppade upp bad mig ladda. Men jag tänkte det i alla fall. 

Så under natten har jag låtit datorn ladda och hoppats på det bästa. Men nej.

När jag trycker på startknappen hörs de vanliga ljuden, jag ser att ström kommer till skärmen och sedan händer det. Datorn låter som en gnyende hund som säger "nä" och totaldör.

Så nu sitter jag här på min gamla delldator från stenåldern och svär. Det jävligaste är att garantin på macen har gått ut med över ett halvår så jag är inte garanterad grattissupport utan måste, om det är ett allvarligt problem, betala över 1000 spänn för att få min dator fixad.

Surt. Fan.

Fuck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0