Så hur ser din lista ut?

Hittade den här bildutmaningen och tänkte att det kunde vara en kul grej.

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

Hilda

Hilda: Min babydoll.


2a bilden: En bild på dig själv.

(Jag var full. Jag hade en gitarr.)

 


3e bilden: En bild på någon i din familj.

Min lilla far. Han kan dansa också.

 

4e bilden: En bild på något som gör dig glad.

Adam. Han gillar kaffe.

 

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

You like?

 


6e bilden: En bild på ditt syskon.

Han är speciell. Och kan också dansa.

 

7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

Förstår ni varför jag inte lagt upp den?

 

8e bilden: En person som du saknar.

(Farmor. Hon bor på andra sidan Sverige. Ser henne bara några gånger per år. Hon kan inte dansa.)

 

9e bilden: Någon i din släkt.

Enligt en kille som har släktforskat i i min släkt så är jag släkt med Aftonbladets grundare Lars Johan Hierta på långt håll. Cool va?

 

10e bilden: En bild på din favoritplats.

Klicka på bilden så får du en bonus.


11e bilden: En person du kan berätta allt för.

 

12e bilden: En bild på din vardag.

 

13e bilden: En bild från ett ställe du älskar.

Mamma befinner sig i Grebbestad

 

14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider / 15e bilden: En bild på barndomsvänner.

Det hårdaste bandet någonsin. Kulturnissarna. SATAN PERKELE SACO KOJVO!

 


16e bilden: Det mest nakna du vågar visa i bloggen på dig själv.

Ja, jag vet att den återfinns ovan, men räcker inte det? Behöver ni verkligen se mer naket...

 

17e bilden: En ovanlig bild.


18e bilden: En bild på din fritid.

FRITID ÄR FÖR MESAR!!!

 

19e bilden: En bild som du är nöjd med.

 


20e bilden: En bild på dina närmaste.

 

21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.

Rebecka. Ville ha en bild på några andra med men de bilderna äger jag inte.


22e bilden: En bild på en tid du saknar.

(The 40's kanske inte får pluspoäng för jämställdheten. Men snygga svider hade de.)

 

23e bilden: En bild från i somras.

 

 

24e bilden: En bild som gör dig glad.

Det är så mycket i den här bilden som är fel!

 

25e bilden: En person som alltid gör dig glad.

 

26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.

 

 

27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.

 

 

28e bilden: En tokig bild.

 

 

29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.

 

30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0