På väg till Grebbestad

Om några timmar åker jag till Grebbestad för att fira påsk med familjen. Samtidigt så ska jag sätta mig och skriva ihop reportagen till West Magazine. Men det stora målet är försöka komma igång med träningen igen. De senaste veckorna har varit så fullbokade att jag bara har hunnit träna ungefär tre gånger per vecka. Det är alldeles för lite. Särskilt med tanke på att jag ska springa Göteborgsvarvet om ungefär fyra veckor. Jag måste få fler mil i kroppen. Så joggingskorna, pulsklockan och träningskläderna är nedpackade och redo att användas. Förhoppningsvis orkar jag ta ett varv runt Grönemad och Krossekärr ikväll.


Nu ska jag fixa lunch och åka till Södertörns högskola och fixa med det sista på kårtidningen SODA. Det är nog det snyggaste numret av den tidningen vi har gjort. Är sjukt stolt. Så håll ögonen öppna i mitten av maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0