Jävla friskis

Det enda jag ville göra idag var att träna, dricka te och titta på 24 medan regnet dundrar mot rutorna.

Eftersom Stockholms gator idag piskas av regn så kunde jag inte genomföra den första 2-timmars joggingrundan jag hade tänkt mig. Jag tänker fan inte springa i regn.

Istället var tanken att jag skulle gå ner till gymmet och lyfta skrot.

Jag kollade på hemsidan att Friskis och Svettisanläggningen på Gärdet var öppen och det skulle den vara. Det fanns inga meddelanden om att den inte skulle vara det.

Men när jag väl kom ner så står det att just idag, den 18 september så är gymmet stängt. Anledningen till att jag inte har sett den lappen är för att den sitter på ett jävligt idiotiskt vis. Den sitter nämnligen utåt på dörren. Det betyder att när dörren står öppen, vilket den oftast gör, så är texten vänd mot en vägg.

Så nu är jag förbannad.

Hade jag varit Jack Bauer hade jag skjutit någon.

Och så regnar det ut. Fan.

 

Det här blogginlägget finns även på min träningsblogg:

http://erictranar.tumblr.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0