Hur fan gjorde jag?


Ibland så hatar jag mig själv.

 

Jag kan vara elak, egocentrisk och en aning sadistisk. Men nu var det ju saker med mig själv som jag hatar som vi skulle prata om.

 

På den negativa sidan så lyssnar jag inte på folk, är lite småmullig och sjunger för mig själv när jag styrketränar. Men det är inte det jag stör mig på. Det som gör mig förbannad just nu är att jag glömmer bort saker. Viktiga saker. Bra saker.

 

Det är fredag, lördag eller någon annan helglikvärdig dag.  Det är fest. Runt omkring mig dricker, skrattar och konverserar människor. I den ordningen dessutom. Själv så kommunicerar jag ofullständiga fraser till kvinnan framför mig och plötsligt så hånglar vi.

 

Och här finns skälet till att jag hatar mig själv. Det är inte det faktum att jag utbyter saliv med en kvinnor som, oftast, ser bra ut som jag hatar. Problemet är att jag aldrig kommer ihåg hur jag gjorde. Hur tog jag mig från punkt A till punkt B? Hur tog jag mig från att konversera om politik till det här?

Jag vet inte och det stör mig.

 

Om jag bara kunde minnas hur jag gjorde så skulle jag när som helst kunna upprepa bedriften. Nu måste jag lita på att min kropp per automatik tar mig till samma ställe nästa gång jag är inom räckhåll för en kvinna som vill pussas lite.

 

Fan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0