Jag sålde Jimmie Åkesson på slavmarknaden


Lord

 

Louise Erixon springer. Hennes slitna hår hänger i svettiga tovor.  Hon har sett mig.

 

Före kriget var hon Jimmie Åkessons kvinna, nu är hon mitt byte. Jag lyckades sälja Jimmie för ett tag sedan på slavmarknaden. Det var en bordellägare som köpte honom. Jimmie kommer att spendera resten av sin existens framåtböjd med mutantdolmar i sketan.

 

Det känns rättvist.

 

Bordellägaren bar arabiskliknande kläder. Jag vet inte om han bar det på grund av religiösa skäl eller för att skydda sig från att bli sönderbränd av solen. Jag sket i vilket. Han betalade med bensin.

 

Jag tror inte att Louise Erixon kommer att ställa till problem, även om hon misshandlade en kvinna 2005.

 

De nya Sverigedemokraterna var trots allt ena riktiga fittor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0