Morgon

Detta är veckans första sovmorgon. Ändå vaknade jag klockan sex. Det berode inte på att jag skulle ut och springa utan för att jag ville hinna åka hem från flickvännen och spendera lite tid hemma innan jag åker in till seminariet sen i eftermiddag.

Vi ska gå igenom hur vi tyckte att det gick med våra nyhetsinslag. Det är första gången som jag spelar in tv-inslag så jag känner mig ganska obekväm med det. Men det blir antagligen bättre med lite träning.

Nu sitter jag och skriver ner saker som jag tycker är värt att spara från mina anteckningsblock.

Det här är några av mina favoriter än så länge:

Häng inte där som ett par tuttar.

När man är liten funderar man över vad man ska bli. När man är stor undrar man vad man blev.

Kierkegaard är emo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0