Old school Hollywood

Det har varit en mycket produktiv helg, socialt sett. I torsdags var det aktivafest på SöderS studentkår. Som chefredaktör för SODA så var jag självklart där. Temat för kvällen var Hollywood. Efter lite eftertanke och ett tips från den alltid lika underbara flickvännen så klädde jag ut mig till en femtiotalspapparazzi.


Jag klädde ner mig i en för stor skjorta, en för liten hatt och hängslen. Som ni kan se på bilderna så såg jag ut som en påtänd Håkan Hellström. Undrar vem det är värst för.


Många skratt, eld och bilder senare var festen slut. Vilket tar oss till fredagens glöggkväll hos Lina Glans. Mycket trevligt. Romglögg är ett hett tips. (Ursäkta ordvitsen)


Igår hade Sabine inflyttningsfest. Jag lagade veganska quesadillas som var mycket uppskattade av gästerna, drack Laphroig med Randy och kysste min flickvän. Kan en kväll bli bättre?


Nu sitter jag och läser en helt meningslös kurslitteratur och undrar var min helg tog vägen. Håkan




2 x Chaplin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0