Facebook har fel bild av mig.

Medan jag väntar på att flickvännen ska göra sig i ordning för vårt gemensamma julklappsshopande så spelade jag lite bouncing balls på facebook. För er som inte vet det så är Bouncing Balls ett hjärndött spel som är lite grann som ett upp-och-nedvänt tetris. Typ.
Hur som helst så poppar det alltid upp dirketreklam innan man kan börja spela. Jag trodde att facebook visste allt om mig. Men nej.
Mark Zuckerbergs skapelse har inte förstått någonting.
Varför skulle den annars hooka up mig med dirketreklam från the Daily Bibleguide?
Vilket behov har jag, en stenhård ateist som tror på vetenskap och rationellt tänkande, av att dagligen få bibelverser och kristna citat?
Ungefär lika stort behov som jag har av ett rövhål på min armbåge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0